فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

ماه رمضان 92

1392/5/22 12:36
نویسنده : ماناز
384 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم:

بالاخره بعد از مدتها توانستم بیایم تا کمی برایت بنویسم چون ماه رمضان امسال با سالهای قبل فرق داشت وان این که چون قرار شد محل کار بابایی تغییر دکوراسیون بدهد وبازسازی شود بابایی همه مدت ماه رمضان امسال را پیش مان بود وکلا کاررا تعطیل کرده بود.برای من وتو که اورا کمتر میدیدیم فرصت خیلی خوبی بود تا بیشتر پیش هم باشیم مخصوصا دختر گلم که گاهی به علت دیر امدن بابایی وزود سر کاررفتنش حتی گاهی میشد اورا دوروز هم نمی دیدی.

ماه رمضان امسال به حمد خدا خیلی خوب بود وشما هم که هرسال با امدن این ماه که تولدت در ان است یک سال خانمتر میشوی که دیگر چه بهتر.چون هرچه باشد تو متولد قدری عزیزدلم .یادم است امسال همان شب تولدت، سه تایی با هم به مسجدرفتیم وتو هم همپای بقیه بیدار بودی خیلی با صفا بود مخصوصا ان بارانی که اخر شب امد وبه صفای ان شب طراوتی دوچندان بخشید.ان شب با خودت کلی کاغذ ومدادرنگی بردی تا در مسجد با دوستانت نقاشی کنی .اولش منتظر بودی تا بچه ها پیش ات بیایند اما من گفتم که تو خودت باید دنبال دوست بگردی تا با هم نقاشی کنید البته از من کمک خواستی اما من دوست داشتم خودت این کاررا بکنی چون کمی خجالتی تشریف دارید.وقتی رفتی تا همسنی برای خودت پیدا کنی یک دفعه دیدم اطرافم پرشد از بچه ها .نمی دانم چه به انها گفته بودی که یک دفعه این طور شلوغ شد انجا به این موضوع پی بردم که دخترم اگر بخواهد کاری را انجام دهد ان را ماهرانه انجام خواهدداد.

ماه رمضان امسال واکسن ٦ سالگی ات را هم زدیم ودو هفته بعدش کار سنجش کلاس اولت هم انجام شد وحالا داری اماده رفتن به کلاس اول میشوی.البته قبل ان ،مدرسه ات کلاسهای تابستانی گذاشته که ظاهرا اجباری هم هست اما من راضی ام چون برای اماده شدنت برای مدرسه خوب است هر چند بابایی خیلی موافق نیست.چون معتقد است تابستان فقط برای استراحت است واین گونه فعالیتها بچه را خسته می کند .به هر حال چون الزامی است چاره ای جز پذیرش ان نیست.

کلاسهای قرانت را هم میروی هر چند در ماه رمضان بردن واوردنت برایم خیلی سخت بود اما با کمک بابایی توانستیم این توفیق را از تو سلب نکنیم وهمه چیز به خوبی گذشت .پیشرفتت خیلی خوب شده ودیگر به مقوله حفظ کردن ونحوه ان اشنا شده ای .البته یک دوره امتحانت هم برگزار شد تا دوره بعدی که شهریور است وتوانستی نمره خوبی بگیری.افرین گل مامان وبابا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي خوشتيپ
24 مرداد 92 11:52
سلام ماناز عزيز
خوبيد؟نماز و روزه هاتون قبول
من شرررررررررررررررمندم...به خدا خيلي وقته اسم كتابو نوشتم تا بيام براتون تو نظرات بنويسم...ولي هي يادم ميرفت،وقتي هم يادم ميومد ؟آدرستو نداشتم.تا امروز تو پرسش و پاسخ وبتونو ديدم
كتاب آموزش خط اسمش:
دبستاني خوش خط
تاليف و گردآوري :حسين صادق مفرد
مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه زنجان
تلفن مركز پخش:09132775260
ايميل:faslejahesh@gmail.com
قيمت:سال گذشته البته6000 تومن
بازم ببخش دير شد.
كتاب خوبيه براي خوش خط شدن بچه ها...
موفق باشي دوست عزيز


سلام دوست عزیزم عبادات شما هم مقبول الهی باشد.خیلی ممنونم بابت پیگیری تان .حتما تهیه اش می کنم .خواهش می کنم اظهار شرمندگی نفرمایید من بیشتر خجالت می کشم.