فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

تولد 94

1394/7/26 7:39
نویسنده : ماناز
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان :

امسال هم تولدی دیگر از شما گذشت ولی چون مصادف با ماه محرم شده بود من چند روز قبلش یک تولد خیلی کوچولو وخودمانی به همراه  خاله وزینب ونرگس  برایت گرفتم.مامان فاطی هم که نتوانست ما را مفتخر کند وبابا امیر هم که مدتی است خیلی از خانه نمی تواند خارج شود وراههای دور برود .خانه ما هم که هزار ماشاء الله امدنش پروژه سنگینی است ومثل یک مسافرت درون شهری است وتصور کن از مرکز شهر بیایی نوک قله ،نه کمی کمتر ،همان پای کوه بگویم ،بهتر است .خدا را شکر که همان پایین کوه ماندیم وخودمان ودیگران مجبور نیستند هر دفعه نفس زنان تا ان بالا بیایند وماهم همجنان شرمنده دیگرانی میشویم که متحمل این سختی رفت وامد به خاطر دعوت ما میشوند.باز هم شکرت خدا جون در عوضش همه یک اب وهوایی عوض میکنند.

بگذریم داشتم می گفتم که تولد امسالت هم برگزار شد البته من چون از قبل فکر اینجا را کرده بودم همان تابستان که جشن عبادت  برایت گرفتم به شما گفتم که امسال چون نمی توانیم تولد برایت بگیریم در عوضش در جشن عبادتت ان را برایت جبران می کنیم وواقعا که همین گرفتن جشن ات چه پروژه ای شد ها؟

دختر گلم سالها می گذرد ومانند جوانی بالنده میشوی و از ان طرف  بر روی رخسار ووجود ما هم ،زمانه ردش را می گذارد که هرساله ان را عمیق تر میکندونشان از قدمت ما دارد.

تا بعد..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)