فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

دلنوشته های من به مناسبت نیمه شعبان

1392/4/2 9:38
نویسنده : ماناز
460 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی جان مولای مان:

دوست دارم چند سطری را برایتان بنویسم وچه بهتر که در نزدیک زادروز شما باشد.دوست ندارم از روی نوشته اماده یا متنی که دیگران نوشته اند انها را کپی کنم بلکه می خواهم تک تک الفاظش برامده از قلب پرگناه اما ولایی ام باشد که می دانم تنها چیزی که نجاتم خواهد داد همین دوستی اهل بیت علیهم السلام خواهد بود چون من که نه عمل قابل ذکری دارم نه عابد ان چنانی هستم واگر شیطان تا لحظه اخر حیاتم بگذارد بر این ولایت پابرجا بمانم انشاءالله که  راه نجاتم باشد.

مولایم وقتی میبینم چه قدر مادرانی هستند که برای تدارک مراسم تولدفرزندشان از خیلی قبل ،برنامه ریزی می کنند واماده میشونداما یادشان نیست که باید در تولد شما چند برابر ان شادی کنند ومراسم برگزار کنند وحتی شرکت کنند،دلم میگیرد شاید تا لحظه اخر هم این واقعه مهم را فراموش کنندونمیدانند که این روز چه قدر باشکوه تر از از روز تولد دلبندشان است.کاش من به چنان معرفتی میرسیدم که عمل کننده واقعی سخنان فوق بودم چون هر چه باشد باید اول از خودم شروع کنم.اما میدانم بدون کمک شما نمیتوانم به ان دست یابم پس کمکم کن اقا جان.

چه قدردوست دارم انقدرزنده میماندم تا تولد شما را حضورا تبریک می گفتم اما حتی خوابش را هم تصور نمیکنم وخوش به سعادت مردمان ان دوران که توفیق چنین امری را پیدا می کنند.

مولای من ،امام من

جشن نیمه شعبان زمانی واقعی خواهد بود که تمام مراسم ان در حضور شما باشد مگر میشود جشن تولد کسی را بدون حضور میزبان اصلی ان برگزار کرد؟البته ان چه مسلم است این که در واقع ما غائبیم وشما حاضر،اما خدا کند که  به اندازه کم هم بتوانیم دراین شادی شراکت داشته باشیم تا توفیقی برایمان باشد نه این که نسبت به ان بی تفاوت باشیم.

ایا در نیمه شعبان سال اینده هم همین مطالب را خواهم نوشت یا......

یعنی میشود چوردیگری باشد ؟خدایا این طعم شیرین را به همه ما شیعیان اش بچشان.

باز هم میرسیم به همان دعای همیشگی که دیگر ملکه ذهنمان شده که:

اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان علیه السلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علیرضا(mahtab )
2 تیر 92 10:02
بسیار به جا و صحیح بود نوشته هایتان
با آرزوی فرج قریب الوقوع آقایمان
التماس دعا


ممنون از حضورتان مخصوصا که به نام زیبای حضرت ولی عصر علیه السلام مزین فرمودید .به امید استجابت سریعتر این دعا.
مامانی طهورا
3 تیر 92 10:14
عیدتون مبارک ماناز عزیز
راستی اسمتون خیلی خاصه من تابحال نشنیده بودممعنیش چی میشه؟


دوست خوبم ممنونم از این که به یاد ما هستید.درمورد سوالتون باید بگم چون ما خودمان غیرعادی هستیم به تبع ان اسممان هم غیر عادی میشود اخه می دونید ما یک جورایی ادم نمونه(؟)هستیم نه از نظر حقیقی اش.اگر معنی ان را یافتید به ما هم اطلاع دهید.
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 19:51
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
7 تیر 92 3:01
آقا

هر روز


برای آمــدنــت


دعـــا مــی ‌کــنــيــم


و بـرای نـيـامـدنـت


کــارهــای زيــادی..


... اللهم عجل لولیک الفرج


گلم از حضور معنوی تان سپاسگزارم.ممنون که دعای زیبا را زینت بخش وبلاگم فرمودید.
مامان فاطمه زهرا
18 تیر 92 17:02
یه دنیا ممنونم لطف بزرگی کردین دعا کنید برای بچه و عاقبتشان
اللهم عجل الولیک الفرج


ممنونم گلم به امید عاقبت به خیری برای تمام غنچه های زندگی مون.
الهام مامان آوینا
6 مرداد 92 13:16
سلام ماناز جون.... دومین ختم قران دسته جمعی را تو وبلاگ اوینا برگزار کردیم دوست داشتید شرکت کنید یه سر بزنید و ثبت نام کنید... هر مادر یک جز ....


ممنونم گلم از دعوت معنوی تان.به وبتان امدم اما به علت کم سعادتی دیر رسیدم.
مامانی درسا
16 مرداد 92 21:56
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


دوست خوبم هرسال با رفتن ماه رمضان دلم می گیرد همیشه ارزو می کنم ماه رمضان بعدی را هم بتوانم ببینم تا جبران کاستی هایی را که کرده ام ،بنمایم.ممنونم از تبریکتان امیدوارم برشما هم مبارک باشد.
مامان آرینا موفرفری
18 مرداد 92 4:07
نماز روزه هاتون قبول.
عیدتون مبارک

این عیدبرشما هم مبارک باشد گلم.