فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

اخرین اردوی امسال مدرسه ات

1392/2/8 23:20
نویسنده : ماناز
418 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان:

امروز یعنی ٨اردیبهشت ٩٢ از طرف مدرسه ات  با بچه ها رفتید اردو به یک پارک در محله مان.از همان موقع که فرم رضایت نامه را دادند تا امضا کنیم ان را اوردی وبرایم هم یک خودکار تا به قول خودت از من امضایش را بگیری.ترسیدی یک وقت راضی نباشم برای رفتنت.اما غافل از این که من بیشتر از تو خوشحال بودم .شب قبل از ذوق ات تا دیر وقت خوابت نمیبرد.

برای تغذیه ات هم سفارش دادی سینه مرغ برایت سوخاری کنم با خیار سرکه ای وکاهو تا ساندویچ مورد علاقه ات را برایت اماده کنم .من هم روز قبلش سفارش شما را انجام دادم وامروز صبح دوتا ساندویچ را همراه کیک هایی که گفته بودی داخلش حتما کاکائویی باشد با خودت بردی.

همه برنامه ریزی را هم خودت ریختی وما هم اجرا می کردیم.بالاخره این ها از عوارض تک فرزندی است و خودت هم در این میانه خیلی خوب به ان واقفی واز فرصت استفاده ها می کنی .خدا تا اخرش به داد ما برسد.

برعکس تو که امروز خیلی سرحال وخوشحال بودی من حالم خوب نبود وهنوز هم کاملا خوب نشدم.اما وقتی به این فکر می کردم که به تو خوش می گذرد سرحال میشدم.برای ثبت نامت چند باری به مدرسه ات زنگ زدم تا بقیه هماهنگی ها صورت بگیرد اما گفتند که فردا خودشان تماس می گیرند.اخه با مسئول مربوطه نتوانستم صحبت کنم تا ببینم فردا چه میشود؟

وقتی از مدرسه امدی برایم ازکارهایی که کردی وبازی ها تعریف کردی وماهی گیری که کرده بودید.فکر می کنم روز خوبی را پشت سر گذاشته بودی اما من خیلی نه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 18:59
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .



دوست عزیز من هم به شما تبریک می گویم.باشدکه همه ما مادرانی خوب برای غنچه هایمان باشیم.
مامان فهيمه
10 اردیبهشت 92 22:54
سلام دوست عزيز،من هنوز تصميم قطعى نگرفتم ولى از اونجايى كه شش سال پيش كه سايد خريديم بهترين و گرونترن مدلشو برداشتيم و خيلى دوسش داشتم و مشتاق بودم زودتر ازش استفاده كنم و همون اول كار داغش به دلم موند حالا هرچى انتخاب ميكنم اون از جلوى چشمم كنار نميره،از طرفى دوقلو جادارتره و همين مرددم كرده واسه همين خواستم از تجربه دوستان استفاده كنم ،خوشحال ميشم از تجربه شما هم استفاده كنم
ضمنا روزتون مبارك دوست عزيزم


دوست خوبم پاسخ را در وبتان دادم .این روز برشما هم مبارک باشد
مامان فهيمه
11 اردیبهشت 92 11:29
ممنون از راهنماييت دوست خوبم مثل هميشه خوب و مفيد و جامع


دوست خوبم برای من هم باعث افتخار است که بتوانم کمکی کرده باشم.