فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

تو معلم ومن شاگرد

1391/10/2 21:46
نویسنده : ماناز
550 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان وبابایی:

این روزها برای من معلم شدی ومن میشم شاگرد ت.هرچی در مدرسه یاد می گیری البته اگر بخواهی می ایی وبه مامان هم یاد میدهی.خیلی خوشحالم وقتی میبینم هدف از تمام این اموزشها ،مستقل کردن شما در این سنین و قبول کردن مسئولیتی در حد توان تان است.امدی گفتی امروز من مسئول سفره غذای بچه ها بودم.یک روز هم مسئول اب خوردن انها هستم. اینها یعنی فهماندن این موضوع که دیگر از دنیای کودکی ،وارد دنیای دیگری میشوید ویک تمرینی برای اینده است.

امروز برای مامان جدول سودوکو کشیدی وبا ٤ رنگ به من یاد دادی چه طوری خانه های جدول را پر کنم.فکر می کنم شاگرد خوبی بودم.اما امان از روزی که یک مطلبی را درست متوجه نشوم.دیگر خونم گردن خودم است.

در مدرسه گفته بودند که از این به بعد باید تنهایی حمام کنید دیشب برای اولین بار بود که این کار را به عهده خودت گذاشتم البته در نقش ناظر بودم اما ان را هم کم کم به خودت واگذار می کنم.از این واقعه اینقدر خوشحال بودی که وقتی بابایی امد سریع براش تعریف کردی که تنهایی خودم را شستم.

خدایا بیش از پیش به یکی یکدونه مامان کمک کن تا از پس بقیه مسئولیتهای بزرگتر هم براید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی طاها
2 دی 91 22:29
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان علی مرتضی
3 دی 91 0:41
سلام ماناز جان ممنونم ک بهم جواب دادین راستش از موقعی ک مستقل شدیم وخونمون از ی اتاق کوچیک شده هالو آشپزخونه وهال خیلی اعصابم راحتتره،خودم اسباب بازی های پسرمو بهش میدم وبا وجود اینکه خونه رو تازه وبا کلی زحمت تمیز کردم میزارم هر کاری ک بخواد بکنه واسباب بازی هارو بریزه زمین وخودم هم میشم همبازیش،،از راهنمایی هاتون واقعا ممنونم


دوست خوبم مشکل شما با کمی صبر وحوصله قابل حل است .مگر مادر مفهومی غیر از این دارد؟
مامانی درسا
9 دی 91 3:06
الهی ماناز عزیزم چه روزگار خوشی داری ....... یعنی منم این روزا رو میبینم از حالا تصورش میکنم قند تو دلم آب میشه ........ ببوس این گل دخترو


بله گلم خیلی زودتر از انچه که فکرش را بکنی این دوران فرا میرسد.گاهی در مقابل برخی کارهاش کم میارم از بس که مدیریت خوبی داره.
مامان آرینا موفرفری
9 دی 91 9:06
هزارماشااله به معلم کوچولوی مسئولیت پذیر.
همیشه موفق و سربلند باشی گلم.
مامانی یه صحبت خصوصی


ممنونم گلم که بنده را قابل دانستید.
مامان آرینا موفرفری
10 دی 91 0:25
دوست مهربون خصوصی دارین
مامان آرینا موفرفری
10 دی 91 0:27
دوست مهربونم خصوصی دارین
مامانی طهورا
10 دی 91 10:20



ممنون از حضورتان.
مامان آرینا موفرفری
11 دی 91 22:36
عزیزم خصوصی
مامان آرینا مو فرفری
12 دی 91 13:46

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█



دوست خوبم از حضور پراز احساستان ممنونم
مامان آرینا مو فرفری
13 دی 91 17:06
عزیزم خصوصی داری
عمو روحانی
13 دی 91 22:26
.
دل ما در پی آن کاروان است
که از کرب و بلا، با غم روان است
چه زنجیری به دست و بازوان است
که گریان دیده روح الامین است
به یاد کربلا دل ها غمین است
دلا خون گریه کن چون اربعین است
اربعین حسینی تسلیت باد


باسپاس ازحضورحسینی تان
مامان آرینا مو فرفری
14 دی 91 15:53
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

ماناز عزیز مرسی از راهنمائیت این گلها از طرف من و دوستم تقدیم به شما.


دوست عزیز بابت گلهای تان ممنونم خودتان گل هستید نازنین من.از دوستتان هم از جانب من تشکرکنید.