فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

سال جدید وپله جدید

1391/1/26 7:21
نویسنده : ماناز
535 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم:

به یاری خداوند دوره بعدی اموزش قران ات که دوره اموزش حروف وروخوانی وروانخوانی است در سال جدید اغاز شد.خیلی خوشحالم ودوست دارم این دوره را هم مانند قبلی با موفقیت وعلاقه پشت سر بگذاری.

چون معلمت عوض شده بود وبه خانم احمدی عادت کرده بودی  نگران عکس العملت در اولین جلسه بودم مثل بقیه مامانها اما خدا را شکر که توانستی با خانم فلاحی هم مثل خانم احمدی رابطه دوستانه ای داشته باشی واورا هم به عنوان معلمت قبول کنی.البته این را در درجه اول از الطاف خدا وبعد هم از مهارت ایشان می دانم.

برایت یک دفتر سیمی بزرگ خریدم تا اموخته هایت را در ان بچسبانم ووقتی ان را به کمک خودت جلد کردم احساس خیلی خوبی داشتم ویاد دوران تحصیل خودم افتادم که چه با علاقه قبل از مهر دفتر هایم را کادو  می کردم وخاطرات شیرینی برایم زنده شد.

امید وارم روزی را ببینم که قران را با رعایت تمام اصول روخوانی برایم بخوانی وزمانی که مامان تو این دنیا نبود بتوانی برایش سوره ای یا حتی یک ایه کوچک خیرات کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی طهورا
26 فروردین 91 9:02
با سلام طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
مامانی طهورا
26 فروردین 91 13:26
خانمی میاین تبادل لینک کنیم


لینک شدید
عمو روحانی
29 فروردین 91 0:02
سلام. ممنون از حضورتون . خدا براتون حفظش کنه.با علی


باسپاس از شما من هم مفتخرم که در پاسخ به سوالتان سهم کوچکی داشتم