فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

عشق پرواز

1390/12/13 2:01
نویسنده : ماناز
536 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز ناز مامان :

مدتی است عشق پرواز به سرت زده البته موضوع از وقتی شروع شد که دیدی سابرینا همراه دوستش دست همدیگر را گرفتند وبا هم پرواز کردند.از من همه اش از این که چه جوری میشه بالا رفت می پرسی حتی به خاله سفارش دادی برایت یک جفت بال واقعی بگیرد البته خاله بهت گفت باید بپرسم ببینم چنین چیزی هست یا نه؟

بعد از چند روز خاله گفت :برایت گرفتم وپشت تلفن پرسیدی راست راسیه یانه؟

خاله گفت:یک جفت بال سفید به همرا ه یک تل قشنگه اما باهاش نمی توانی پر بزنی بری فقط می توانی ادایش را در بیاوری البته خیلی ناراحت شدی وقتی فهمیدی چنین بالی وجود ندارد.

من هم برای این که از این کار منصرفت کنم میگویم مامان را می خواهی تنها بگذاری وبروی وتو هم که نمی خواهی این جوری بشه می گویی نه فقط داخل اتاق پر میزنم تا به سقف برسم.

فکر می کنم اگر پسر بودی خلبان میشدی اخه همیشه با حسرت به پرنده ها واسمان نگاه می کنی

گویی عشق پرواز درغریزه ادمی نهفته است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مام پارسا
14 اسفند 90 18:35
سلام خانومی.
من تو قسمت پرسش و پاسخ در مورد تخت پسرم سوال طرح کردم و شما گفتید که خودتون طرح دادید و براتون ساختن.
می تونید عکس طرح تخت و کمدتون رو اگه براتون مقدوره بهم نشون بدید.
ممنونم گلم


پاسخ را در وبتان دادم
مامان سید کوچولو
23 اسفند 90 14:57
چه ارزوی قشنگی