فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

صعود ازمرحله اول

1390/12/6 21:48
نویسنده : ماناز
438 بازدید
اشتراک گذاری

دخترمامان:

امروزدوره اموزشی اشاره کلاس قرانت تمام شدوجشن پایان دوره ات هم برگزارشدهمه مامانها با مدیریت صحبت کردند که این دوره جدید(حروف وروخوانی)باخانم احمدی باشید چون همه بچه ها دراین چند ماه به اوعادت کرده اند وحسابی تو دل همه دوستات جا گرفته اما این پیشنهاد به علت نبود مربی برای دوره اشاره رد شدوقرارشد بقیه را با مربی دیگری شروع کنیدانشاءالله که خانم جدید هم بتواند مثل خانم احمدی درکارش استاد واقعی باشد .

فعلا تامدتی کلاس نداری وقرارشددوره جدید بعد ازتعطیلات عید باشد من که به جای تو دلم گرفته چند ماه به این روش عادت کرده ام  بردنت سرکلاس   نشستن برای اتمام ان   صحبت با مادران دیگر خلاصه تمامش شیرین وبه یاد ماندنی بود.

نمی دانم  تو چه احساسی داری ودرقلب کوچکت چه می گذرد؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسینی
6 اسفند 90 22:47
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان کیارش
19 فروردین 91 13:34