فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

یک سبزه متفاوت

1390/12/1 13:40
نویسنده : ماناز
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

دخترمامان:

جلسه قبل خانم احمدی گفت که برای بچه های کلاس سبزه سبز کنیم اما نه مثل بقیه سبزه  هااین یکی فرق داره قرارشد با هر کار خوبی که انجام می دهید درطول روز مامان یک دانه گندم برایت کنار بگذارد تا وقتی همه درتاریخ مقرر جمع شد بعد برایت سبز کنم ودرروز ٢٤اسفند ببریم به خانم احمدی نشان دهیم تا هر کس سبزه پرپشت تری داره جایزه بزرگتری هم بگیرد تو هم از وقتی فهمیدی مدام سعی می کنی تا به حرف مامان گوش کنی وکمکش کنی از دیروز تا حالا تونستی یک مقداری ذخیره کنی تا ببینیم تا اخر چه می شود اگر شد سعی دارم عکسش را دروبلاگت بگذارم مامان دوست داره جایزه بزرگتر را تو ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمين
4 اسفند 90 21:23
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


ممنون ازدعوتتان
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 اسفند 90 1:32
سلام خانمی.ممنون از راهنماییتون.خیلی بهم کمک میکنه.توضیحاتی رو که نوشته بودین رو نمیدونستم.


بازهم موردی بوددرخدمتتان هستم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 اسفند 90 1:43
چه معلم خوبی.چه فکر بکری.ایشالله که سبزه همه دوستات هم مث سبزه تو پرپشت باشه. ماناز جون اگه دوست داشتی میتونی برای سبزه از اسفنج نیم سانتی استفاده کنی.(تو خرازیها به صورت متری میفروشن)هر طرحی دوست داشتی روش در بیار مث گل،ستاره،ماه یا حتی اسم قشنگ دخملی.بعد گندمها رو روی اون بکاری.هم آسونه هم قشنگ میشه.