فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

اولین موفقیت دراولین ازمون

1390/9/19 21:38
نویسنده : ماناز
460 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه محیا جان

امروزچهارشنبه دوم اذرماه ٩٠جلداول کتاب قران را امتحان دادی  پس از ازمون پریدی بغل مامان وخیلی خوشحال بودی که درست جواب دادی من هم اولین اضطراب امتحانت را تجربه کردم گویی خودم را جای تو میدیدم بعدازان که همه بچه ها امتحان دادند برایتان جشن گرفتندو کلاستان را با کاغذ رنگی وکلی بادکنک تزیین کرده بودند من هم همراه مادران دیگر درجشنتان شرکت کردم وخیلی خوش گذشت

دفعه بعد جلد دوم شروع میشود ووارد مرحله سختر میشوی موفق باشی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عباسی
2 آذر 90 22:06
سلام خدا این کوچولوی نازنین وشیرین تون رو حفظ کنه.. وبلاگتون خیلی خوب و پرمحتواست..خیلی قشنگ و روان برای فزرند دلبندتان می نویسید.
نرگس
7 آذر 90 9:17
ایشاالله همیشه موفق باشی عزیزکم. از توجه و جوابتون ممنونم
عموروحاني
7 آذر 90 20:02
سلام . ممنون از اينكه ابراز لطف كرديد ودر مورد سوال كودكان وكربلا توضيح داديد. موفق وپايدار باشيد
فهیمه
16 آذر 90 21:25
سلام ممنون که به سوالم جواب دادی.دارم خاطره اون روزها مینویسم.ادرس وبلاگم عوض شده.براتون گذاشتم