فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

یک غذای روحی برای معلم کوچک

1390/9/19 21:32
نویسنده : ماناز
441 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بابرکتم

ارزویم این بود که از همان کودکی کلام خدا دروجودت ریشه کند  و  معتقدم هرچه زودتراین کارانجام شود دربزرگسالی اثرش پایدار تر خواهدبود 

مدتی است به این خواسته رسیدم( به لطف خدای بزرگ)باراهنمایی یکی از دوستان موفق شدم در کلاسهای جامعه القران ثبت نامت کنم با روش حفظ اقای محمد حسین طباطبایی چندین ایه ازقران را با روش اشاره یاد گرفتی به لطف وجودت من هم توفیق شرکت در کلاس را پیدا کرده ام می دانم تنها چیزی که دراینده برایت خواهدماند همین است واگر خدا قبول کند ذخیره اخرتی برای من باشد

عزیزترازجانم دراین میان علاقه خودت هم برایم ارزش داردباچه اشتیاقی به کلاس میروی هرچه رایادمیگیری  مانند معلمی درظاهرکوچک اما بزرگ به من هم یاد میدهی

امروز جلسه دهم رایادمیگیری رنگ امیزی کتابت راهم انجام داده ای تا از مربی بزرگت خانم احمدی برچسب جایزه بگیری

خانم احمدی عزیز خیلی مدیونتان هستم وخواهم بود که با اخلاق خوش وقرانی خویش همراه با بازی وایجاد لحظه های شاد برای فرزندان قران دوست ایران کلام الهی را در وجود بچه هایمان جای میدهید

خدایا ازتو میخواهم این توفیق را از من نگیر تاشاهد روزی باشم تا دلبندم حافظ وعمل کننده واقعی قران بشودنمیدانم ایازنده خواهم بود یا............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیارش
10 آبان 90 10:11
سلام.منم دوست دارم برای پسرم اینکارو بکنم اما میترسم وقتشو نداشته باشم.البته الان که هنوز کوچیکه.ایشالا وقتی بزرگتر شد.
لینک شدید


مژگان مامان درسا
10 آبان 90 23:57
مامان مهربون امیدوارم خودتون و دختر عزیزتون همیشه سالم و سلامت باشید .