فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

مامان بی گردنبند

1392/5/27 10:39
نویسنده : ماناز
938 بازدید
اشتراک گذاری

گردن بند مامان:

امروز صبح کلاسهای تابستانی ات شروع شد ومن دوباره شدم مامان بی گردن بند.اخه این اصطلاحی است که مخصوص شماست خودت می گویی من چون همیشه به مامانم وصل هستم وهمراه او ،پس مثل یک گردنبند برایت هستم.

صبح زود از خواب بیدارت کردم وپس از خوردن صبحانه بردم ورساندمت تا ظهر که بیایم دنبالت.صبح زود که با هم رفتیم با وجودی که خوابت می امد اما از ان هوا وزود بیدارشدن احساس شادابی خاصی داشتی که من را هم سرحال کرد.خودم یک لحظه احساس روز اول مهر را کردم از ان حالت تابستانی بیرون امده بودم نمی دانم چرا فکر می کردم تابستان تمام شده.شاید دوباره عادی شوم نمی دانم.

خیلی حال وحوصله کار کردن را ندارم وقتی هستی با شیطنتهایت انرژی می گیرم .همان امر ونهی ها  وسر وکله زدنها وچانه زدن ها با هم سبب میشود تا من نیرو بگیرم عجیب است نه؟

بابایی هم هنوز کارش را شروع نکرده چون تعمیرات محل کارش فعلا ادامه دارد قرار بود عید فطر تمام شود اما نشدومن ماندم وجواب تلفنهایی را که باید به مردم بدهم اخه بابایی شماره محل کارش را روی خط مخصوص کاری اش دایورت کرده ومن شده ام مانند منشی ها که از صبح زود تا شب بایستی به همه جواب یکسان بدهم ولی عکس العملهای متفاوت ببینم.امروز هم بابایی رفته تا انجا را اماده کند وخرده کاری ها را انجام دهد تا فردا نقاشها بیایند برای رنگ کردن سقف.

خدایا خودت کمک کن تا کارها سریعتر پیش رود تا بیش از این شرمنده مردم نشویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ستایش
29 مرداد 92 8:58
عزیزم من هر چی گشتم نی نی شوما پیدا نکردم مگه دوباره تولید می شه .ممنون می شم به وبلاگم سر بزنی و جوابشو اونجا واسم بذاری


دوست خوبم پاسخ را در وبتان دادم
مامان ستایش
29 مرداد 92 13:14
ممنون عزیزم لطف کردی



ببخشید که نتوانستم کمک زیادی برایتان انجام دهم.
مامان فهيمه
30 مرداد 92 12:15
ماناز جون شما خيلى خوب و باتجربه هستيد واقعا نظراتتون توى پرسش و پاسخ عالى و كاربرديه و عموما بهترين پاسخه
اگه اشكال نداشته باشه ميخواستم با اجازه لينكتون كنم و بيشتر باهاتون افتخار آشنايى داشته باشم،اميدوارم هميشه موفق و سربلند باشيد


دوست خوبم من لایق این همه تمجیدشما نیستم این نظر لطف شماست .برای من باعث افتخار است که درلیست دوستان شما هم جایی داشته باشم.باز هم ممنونم
مامانی درسا
2 شهریور 92 1:57
عزیزم انشاالله همیشه کاراتون به خوبی پیش بره ........ وقتی نوشتی فک کردم اول مهره ...یه آن دلم غنج رفت دعا کن منم اون روزا رو ببینم ......... دختر گلتو ببوس


ممنونم گلم که سرزدید .خودم هم دقیقا همین احساس را داشتم ودارم.امیدکه شما هم این لحظات را تجربه کنید.
مامان فهيمه
2 شهریور 92 23:28
سلام عزيزم،با اجازه لينك شديد،به جمع دوستاى گل من خوش اومديد


من هم سلام می کنم دوست خوبم .من را مفتخر فرمودید که جایی هم بین دوستانتان به ما دادید.
عکس فرش
10 شهریور 92 12:13
سلام چاپ عکس و هرگونه تصاویر روی فرش در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه... تحویل درب منزل.... 03614456265 09137290912