فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

یک راز مادرانه

1393/11/11 9:53
نویسنده : ماناز
558 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان:

ان زمانی که این وبلاگ را برایت درست کردم، کوچک بودی به اندازه ای که خیلی از این چیزها سر در نمی اوردی وکامپیوتر برایت فقط در حد زدن بی هدف دکمه هایش سرگرم کننده بود.اما این روزها دیگر هوشمندانه عمل می کنی ووقتی پای ان مینشینی حتی من در مقابلت مانند شاگردی بیش نیستم .گویی که سالها پای این وسیله کسب تجربه ومهارت کرده ای .اینها را گفتم تا این را تعریف کنم:

چند وقت پیش داشتم در نی نی وبلاگ ،سایت محبوبم ،مطالب یکی از وبلاگ ها را می خواندم البته قسمت "مربوط به وبلاگ"که به نظرم زیباترین وپراحساس ترین قسمتش است .تو هم مانند من مشغول خواندن بودی که یک دفعه گفتی خوش به حال این دختر خانم که مامانش چه قدر قشنگ برایش مطلب نوشته واینها را درست کرده ،کاش من هم از اینها داشتم .من را می گویی که دران لحظه یک حس خاصی پیدا کردم که  صدالبته اخرش شیرین بود .چون من هنوز این وبلاگ را برایت رو نکرده ام .همه را سپرده ام به روزگار که خودش در زمان مناسب ،ان را به تو نشان دهد.البته بابایی اینها را ندیده اما از اصلش خبر دارد که دارم برایت مینویسم.نمی دانم  که چرا دوست ندارم مستقیما نشانت دهم .از وقتی هم که با سواد شدی کار من سختتر شده .چون اگر وبلاگت را بخوانی واقعیت را متوجه میشوی.ولی از ان زمان که این را گفتی انگیزه ام برای نوشتن بیشتر شده .تا مامانی پرانرژی تر از قبل برای دخترش که عاشق نوشتن خاطرات است،بنویسد هر چند خودت هم یک دفتر خاطرات داری که ان را با زبان پاک وقلب کودکانه ات مینگاری. این را ضمیمه میکنم به ان دفترت تا در اینده یادگاری ماندگار برای خودت داشته باشی.

پسندها (3)

نظرات (6)

مدرسه ی مامان ها
11 بهمن 93 10:06
سلام مامان عزیز از بخش پرسش و پاسخ با وبلاگ شما آشنا شدیم و از این بابت خوشحالیم نکته ی جالب و البته تامل برانگیزی در متن این پستتون بود. اینکه دل دخترتون در اون سنی که هست وبلاگ خواسته... و البته کار شما هم خیلی برامون جالب بود که تا حالا این وبلاگ رو براش رو نکردید به نظر ما این مساله ی وبلاگ نویسی مساله ای هست که خیلی باید با دقت انجام بشه و والدین نباید نسبت به اون بی توجه باشن. این لینک هم هدیه ی ما به شما مامان خوب وعزیز هست و خوشحال میشیم نظرتون رو درباره ی اون بدونیم: http://mamanschool.niniweblog.com/post1154.php موفق باشید
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ ما سر زدید وتشکر ویژه که نظر گذاشتید من حتما ان پست را می خوانم ونظرم را می گویم. از وبلاگ پر محتوای شما هم سپاسگزارم موفق باشید.
مهتاب
11 بهمن 93 13:04
منم تصمیم دارم روز ازدواج پسرم وبلاگش را بهش هدیه بدم شاید این قشنگترین هدیه یه مادر به بچه اش باشه خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
ماناز
پاسخ
ایده شما هم خیلی خوب است واقعا هم همین طور است.ممنون که امدید ونظر گذاشتید.
محمد
11 بهمن 93 19:02
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مــــامــــانی
14 بهمن 93 12:43
سلام... ممنونم عزیزم که به سوالم جواب دادی... دختر نازتو ببوس از طرفم
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیزم انجام وظیفه کردم.
مــــامــــانی
14 بهمن 93 12:44
خیلی دقیق و کافی توضیح دادی عزیزم
ماناز
پاسخ
ممنونم از نظر لطف شما
الهه مامان سلما
23 بهمن 93 9:30
سلام واقعا بهش فکر نکرده.بودم!!لحظه ی رونمایی ازین وبلاگها چه زمانیست.. اما چه طاقتی اوردی و بهش نگفتی..
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیز راستش شرایط این گونه تا الان پیش اورده تا بعد چه میشود.ممنون که امدید.