فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

دومین فرشته خانه ما

1393/2/21 19:40
نویسنده : ماناز
512 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلم:

بالاخره بعد مدتها توانستم به وبت بیایم ومی خواهم روزی سر فرصت همه خاطرات تولد داداشی را برایت بنویسم هر چند که می دانم تو هم انقدر بزرگ شده ای که این خاطرات را در ذهن پاکت ثبت کنی ونیازی نباشد تا من انها را در اینده برایت بگویم .ولی به هر حال تلاشم را می کنم .

می دانی که خانه ما مدتی است که پذیرای دومین فرشته اسمانی بعد از هفت سال شد.اولین ان زمان تولد خودت بود.من وبابایی هم به یمن قدمهای دو گل عزیزمان از این برکت بهره مند میشویم.

داداشی در روز 26 فروردین 93 به دنیا امد در طی این مدت وقبل ان خاطرات زیادی رخ داد که به علت شرایط جسمی ونداشتن وقت خالی تا الان نتوانستم ان ها را بنویسم اما امیدوارم در اینده ای نزدیک با برگشتن اوضاع به حالت عادی همه انها را که به ذهنم سپرده ام ،را بنگارم .

از همه نی نی وبلاگی هایی که در طی این مدت پیگیر وضعیتم بودند ممنونم وعذر خواهی می کنم که زودتر از اینها نتوانستم بیایم .

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان سهند و سپهر
24 اردیبهشت 93 7:48
سلام عزیزم وای ماناز جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود. چقدر خوشحال شدم از دیدن پیامت قدم نو رسیده مباااااااااااااااااااااارک ایشالا سالم و سلامت باشه زیر سایه تون از طرف من ببوسینش و ببوئینش این فرشته پاک الهی رو
ماناز
پاسخ
سلام گلم من هم خیلی دلم برای تان تنگ شده بود برای همین به وبلاگتان امدم .ممنون از نیت خیرتان.
مامانی درسا
24 اردیبهشت 93 10:44
عزیزم مبارک باشه انشاالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ میشه انشاالله در کنار دو تا گلت روزهای زیبایی رو سپری کنید ..... خیلی واست خوشحالم ...... دوستتون دارم هر دوتاشون رو بجای من غرق بوسه کن
ماناز
پاسخ
سلامت باشید دوست نازنینم من هم شمارا دوست دارم .درسایی را هم از طرف من اول کلی فشارش بده وبعد هم لوپهایش را یک ماچ محکم کنید.
الهه مامان سلما
28 اردیبهشت 93 10:05
ماناز عزیزم قدم نورسیده ات مبارک، انشاالله سرباز آقا باشه... هروقت فرصت کردی سری بزن، دلمون برات خیلی تنگیده... هرچند که بعنوان یه مادر، میدونم سرت خیلی شلوغه....
ماناز
پاسخ
ممنونم عزیزم که شرایط من را درک می کنید.من هم دلم برای شما تنگ شده حتما در اولین فرصت به شما سر میزنم.
مامانِ عسل
30 اردیبهشت 93 8:33
سلام ماناز جان... مبارک باشه خوش قدم و پر از خیر و برکت... خیلی جاتون توی پرسش و پاسخ ها خالیه هرچند میدونم خیلی سخته توی این اوضاع بیای وبلاگ.. خوب قطعاً امتحانهای دختری شروع شده و پسری هم یه مامان تمام وقت میخواد حتماً ننوشتین اسمش چیه یا من ندیدم
ماناز
پاسخ
ممنونم گلم که جای من را خالی کردید چشم حتما باعادی شدن شرایط وداشتن وقت می ایم .راستش گاهی فکر میکنم که 24 ساعت شبانه روز هم کم است. اسمش را ننوشتم اما چون پرسیدید می گویم:محمدجواد شد نام پسرم.
مامان علی
22 خرداد 93 17:12
سلام ناناز عزیزم،قدم نورسیده مبارک ،چندبار اومدم وب وخبری ازپست جدید نبود،بعدش منم گرفتاریهایی داشتم حالا بعد مدتها اومدم وخیلی خوشحال شدم پست جدیدت ودیدم. روی ماه دختر ناز وپسرکوچولوت وببوس دوستم.
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم از پیگیرتان واقعا من هم گرفتارم ودچار کمبود وقت.
مامان فهیمه
8 تیر 93 15:53
سلام دوست عزيزم قدم نورسيده مبارك انشالله به ناز مامان بابا بزرگ شن گل دختر و گل پسرتون
ماناز
پاسخ
سلام دوست گلم که به یاد ما بودی بابت تبریک هم سپاس فراوان.
√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 5:02
سلام دوست خوب و عزیز و مهربونم مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی از محبتت مهربونم که بعد از گذشت اینهمه مدت منو پسرم رو فراموش نکردی گل نازم بهت از صمیم قلب تبریک میگم....خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم قدم نو رسیدتون مبارک :بختش بلند و تنش سلامت و دلش شاد و روزیش بی حد و دنیاش غرق زیبایی باشه انشاالله منو ببخش که زودتر نتونستم تبریک بگم خودتون بهتر میدونید در چه شرایطی بودم به هر حال الان که اومدم این دومین خبر خوشی بوده که تویه جمع مامانای گل نی نی وبلاگی شنیدم خدا هر دوتا فرشته ی نازتون رو حفظ کنه و انشاالله همیشه شما و فرزندان گلتون و همسر محترمتون در کنار هم خوش و خوشبخت و سلامت باشید و همیشه زندگی تون سرشار از عشق و آرامش باشه الهی آمین
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیزم باز هم مانند همیشه مرا شرمنده لطفتان فرمودید خیلی خیلی از دعای قشنگتان سپاسگزارم .واقعا از صمیم قلبم خوشحالم که دوباره به جمع نی نی وبلاگی ها امدید امیدوارم برسام جون همیشه در پناه حق باشد ودل مامانی را شاد کند.
√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 5:04
خدا حفظش کنه محمد جواد کوچولوی نازمون رو اشاالله همیشه تندرست باشه و تویه زندگیش در پناه خدای مهربون و زیر سایه پر مهر شما و همسر محترمتون به بالاترین درجات برسه و همیشه موفق باشه
ماناز
پاسخ
یک دنیا سپاس گلم.
مامانِ عسل
15 تیر 93 11:48
چه اسم خوشگلی براش انتخاب کردید ... خیر باشه و قدمش پر از برکت
ماناز
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم از لطف ودعای خیرتان که درحقم کردید.