فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

تو هم تکیه گاهمی

1392/10/3 10:08
نویسنده : ماناز
855 بازدید
اشتراک گذاری

تکیه گاهم:

دیگر این احساس را می کنم که می توانم به راحتی این لفظ را برایت به کارببرم.همان حس عجیبی که بین مادر ودخترهای بزرگ به وجود می اید را ،من دیگر احساسش می کنم. تا کوچک بودی شاید همیشه پشتیبانی وبه قول معروف سرویس دهی از طرف من بود اما الان نه .تو هم بعضی اوقات اگر بتوانی می توانی مشکلم را حل کنی واین ارتباط دوطرفه گشته وچه قدر تجربه قشنگی است.دیگر از ان عالم بچه گی صرف خارج شدی مخصوصا از قتی به مدرسه رفتی ودیدت به زندگی کلا عوض شده است.دیگر با تمام افتخار می توانم بگویم که :می توانم به تو تکیه کنم .می توانم به کمکت چشم داشته باشم .می توانم از تو انتظاری مانند بزرگترها داشته باشم ومی توانم های دیگر......

با این احساس قشنگ بیشتر هم خوشحال میشوم که الان داری خواهر یا برادر دار میشوی البته دوست داشتم چند سال قبل این اتفاق می افتاد اما الان فکر می کنم وقتش بهتر است وبرای همین بیشتر دلگرم میشوم چون پشتم به وجودت گرم میشود.

می خواهم کمی از مدرسه ات بگویم.امروز هم که به خاطر الودگی هوا تعطیل هستی البته شب قبلش متوجه نشدی چون طبق روال معمول زود خوابیدی تا برای صبح که می خواهی به مدرسه بروی اماده ترباشی .بگذریم از این که برخی شبها شیطنت می کنی وبا چند بار تذکر به رختخواب میروی اما اغلب خودت رعایت میکنی.صبح که بیدارشدی بالای سرم امدی وگفتی چرا برای مدرسه بیدارم نکردی ؟من هم اولش شوخی کردم وگفتم ای وای خواب ماندی .نگران شدی وبعد هم سریعا علتش را گفتم وگفتم که این جیرجیرک من هم امروز باید پیش مامان بماند وتوهم با خیال راحت به خوابت ادامه دادی.

جلسه قبلی مادران مدرسه ات که با خانم معلم ات جلسه داشتیم از مباحث مربوط به دانش اموزان وحل برخی مشکلات انها با حضور مامانهای دیگر بحث شد .خانم معلم از نظم وترتیب ونقاط قوت وضعف دانش اموزان ودادن راهکارهایی دراین زمینه صحبت کرد .جلسه در کلاستان بود وماهم مجبور بودیم خودمان را در ان صندلی هایی که مناسب جثه هایتان هست جا دهیم .چه قدر مناسب شرایط من هم بود با ان شکم برامده .یادم است چه قدر به سختی خودم را درانجا جا دادم .البته کسی چیزی از وضع من نمیدانست وگرنه فکری به حالم می کردند ولی خوب برای یکساعت خاطره خوبی بود.

دران جلسه خانم معلم دفتر مشقت را به عنوان نمونه خوش خطی نشان دیگر مامانها داد وگفت که دراین چندسال تجربه کاری اش یادش نیست که یک دانش اموز کلاس اول در این مرحله اینقدر تحریری وقشنگ بنویسد وکلی از تو راضی بود وباعث افتخار من هم شد چون همیشه به این موضوع حساس بودم چون خودم هم همیشه دوست داشتم خوش خط باشم وزیر نظر باباامیر که خودش استاد خوشنویسی هم هست،درایامی که به مدرسه میرفتم ومخصوصا تابستانها خط تمرین می کردم والان هم با نی خوشنویسی خط درشت می نویسم .درمدرسه خیلی به نقاشی علاقه ای نداشتم اما در خط نمره ام بهترین بود چون خیلی به ان علاقه مند هستم.الان هم دوست دارم دختر گلم هم خوش خط شود چه خط ریزوچه درشت .ولی خوب خط نیاز به تمرین هم دارد واین باعث شده تا من هم از الان نکته های ریز ان را برایت بگویم وشما را به مهارت کافی مناسب سن ات برسانم .باز هم برای دختر عزیزم بیش از قبل وقت می گذارم تا بهترین شود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 دی 92 18:26
خصوصی
ماناز
پاسخ
حتما دوست خوبم.
♨سارا مامان علی♨
15 دی 92 8:08
سلام دوست خوبم.امیدوارم که حالتون خوب باشه دستور جوجه کباب رو براتون گذاشتم...شرمنده خیلی دیر شد
ماناز
پاسخ
من هم سلام عرض می کنم دوست بسیار عزیزم .همیشه شرمنده محبتها وراهنمایی های ارزشمند شما هستم .حتما از دستور خوب وماهرانه شما استفاده خواهم کرد گلم.
مامان امیررضا
17 دی 92 17:41
سلام ماناز عزیز همسر من کنتور خون شرکت گازه و از منشی گوشیش زیاد استفاده میکنه. d900سامسونگ هم مدل گوشیشه. موفق باشی عزیزم
ماناز
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی بابت راهنمایی ارزشمندتان ممنون هستم .این مدل را هم جزء مدلهای انتخابی ام قرار خواهم داد امیدورام بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم.
مامان سهند و سپهر
18 دی 92 10:42
سلام عزیزم نینی کوچولو خوبه ؟ دخملیه یا پسری؟ خدا ببخشه بهتون و امیدوارم سالم و صالح باشه. از اینکه خط می نویسی و در همه جوانب هنرمند هستی لذت بردم . کاش از کارهات عکس هم میگذاشتی توی وبلاگ . ببوس دختر هنرمند این مادر هنرمند رو .
ماناز
پاسخ
سلام دوست خوبم خیلی ممنون اظهارلطفتان هستم نی نی هم خوبه ولی هنوز دکتر قطعا نگفته جنسیت را.گویا فعلا نی نی نمی خواد مساله رو بشه.من هنرمند نیستم بیشتر در حد سرگرمی وعلاقه خط مینویسم قبل ازدواج برای این کار وقت بیشتری می گذاشتم اما الان نه.نمونه کارهایم در ان حدی نیست که انها را نگه دارم یا نمونه اش را بگذارم انشاءالله در اینده اگر پیشرفت قابل ملاحظه ای کردم چشم نمونه ان را می گذارم گلم.
شبنم
20 دی 92 18:08
سلام دوستان هر کس میخواد تقویم سال 93 رو با عکس فرزندش داشته باشه و یا کلیپ برای تولد و .... از سایت ما دیدن کنید http://babyarts.ir اگه سئوالی داشتید در این قسمت میتونید بپرسید: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=3