فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

برای بعدهایت که بخوانی (4)

1392/10/23 9:46
نویسنده : ماناز
759 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دونه ام :

این روزها مامان حالش کمی بهتر شده ولی خوب بیشتر وقتها دوست داره استراحت کند تا بیرون برود وخریدی بکند نمی دانم چرا اینقدر بی حالم بیشتر میل به خوابیدن دارم تا بیدار ماندن . هفته بعد هم نوبت بعدی سونوگرافی  وغربالگری ام است .دیشب که دراز کشیده بودم وداشتی بالای سرم بازی می کردی هم خندیدی وهم سوال که مامان چرا شکمت قبلا این طوری نبود وبزرگ شده شاید توش بچه باشه من هم گفتم یک دفعه دیدی که خدا از ان اسمان یک نی نی برایمان فرستاد تا تو شکم مامان بزرگ بشه وبشود همبازی ومونس تو .می دانی کم کم دارم اماده ات می کنم هنوز صریحا چیزی بهت نگفتم خودت هم داری متوجه تغییر شرایط اوضاع میشوی .احساس می کنم کم کم وقت بیانش نزدیک شده .وقتی دیشب ان حرف را گفتم چشمانت برقی زد وگفتی خدا کنه خواهر باشه .من هم گفتم دعا کن اولا مثل تو سالم وسرحال باشه وبعد هم به خدا بگو که هر کدام برایم بهتر است همان را بدهد چون او بهتر از ما می داند که کدامش برایمان بهتر است وتو هم قبول کردی.

این روزها هم بابایی خیلی بیشتر از قبل هوایم را دارد شبها با وجودی که کاملا خسته است ودیر از سر کار می اید اما همه ظرفها را میشوید تا چیزی برای شستن نماند مخصوصا که من هم چون انگشت دستم را با چاقوی بزرگ بریدم وفعلا دستم مجروح وپانسمان است نمی گذارد که زیاد اب به دستم بزنم .بقیه کارهای سخت هم که با اوست .تو هم گاهی صدایت در می اید که چرا بابایی باید هم بیرون کار کند وهم داخل خانه. زمانی که تورا باردار بودم هم همینطور بود وبابایی بیشتر برایم وقت می گذاشت .خدا خیرش دهد که فقط به فکر کار خودش نیست وهوای ما را هم دارد.

الفبا را هم که داری کم کم یاد می گیری فعلا کلماتی که اینها را دارد همراه با جمله های ان را  می توانی بنویسی :

الف  ب   س  ل  د م  و ت 

شبهایی که هم که فردایش عربی داری کار من وتو شده کاردستی ونقاشی .خودم احساس می کنم چند وقت دیگر پیکاسو بشوم .برای مدرسه خودم اینقدر وقت نمی گذاشتم وبرخی اوقات انها را کپی می کردم اما الان بهتر از قبل می توانم از روی مدل بکشم وخودت می گویی مامان خیلی بهتر از کتاب شده است .چه کار کنیم دیگر این هم نوعی اشتغال برای این دورانم است وتو هم مابقی اش را کامل می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
27 آذر 92 11:48
عزیزم مبارک باشه نی نی دوم دوست خوبم انشاالله بزودی بهتر میشی ....... دخترمون اینقده عاقل هست که به شرایط خودشو وقف بده ....... انشاالله به سلامتی زمینی بشه ...... مواظب خودت باش دوستم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین دوست عزیزم ممنونم از این که افتخار دادید امیدوارم من هم مثل شما صبور باشم از دعای خیرتان هم بسیار دلگرم شدم گلم. http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
29 آذر 92 9:01
خصوصى لطفا
ماناز
پاسخ
به روی چشم گلم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
29 آذر 92 14:09
خصوصى دوباره حتما گلم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
29 آذر 92 14:31
آخخخخخى .... فاطمه محيا هنوز خبر نداره ...؟؟!!! بفهمه خوشحال ميشه كه ... خدا رو شكر كه حالتون بهتره من كه اصلا ياد اون روزاى باردارى تسنيم ميفتم اينقدر حالم بد ميشه خيلى روزاى سختى بودن اميدوارم روزاى باقى مونده به سلامتى بگذره و نى نى تون سالم دنيا بياد
ماناز
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم از حضورتان ودعای خیرتان .دخترم خودش یک چیزهایی متوجه شده البته غیر مستقیم اما کاملا نه .من هم دوست داشتم به این گونه متوجه موضوع شود تا یک دفعه در موقعیت جدید قرار نگیرد.باز هم سپاس
مامان ایمان
29 آذر 92 20:41
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا بر شمامبارک
ماناز
پاسخ
دوست خوبم ممنون که افتخاردادید امیدوارم شبهای زندگی تان به پربرکتی یلدا باشد.