فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

برای بعدهایت که بخوانی(2)

1392/7/28 19:31
نویسنده : ماناز
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم:

روز قبل یعنی ٢٧ مهر ماه ٩٢ رفتم سونوگرافی غربالگری ،خوشبختانه خیلی معطل نشدم اما همان زمان کم هم خیلی گذشت.چون می خواستم زودتر نتیجه اش مشخص شود.زمانی که تورا باردار بودم از این خبرها نبود همان سونوگرافی های معمولی که با فواصل زیاد انجام میشد،کافی بود اما گویا در این چند سال همه چیز تغییر کرده وحساسیتها روی این موضوع بیشتر شده است.به هر حال کار انجام شد ونتیجه به حمد خدا خوب بود وموردی نبود .بعد انجام ان ،یک ازمایش خون برای سلامت جنین در سه ماهه اول هم انجام دادم.جواب سونو را که پیش خانم دکتر بردم گفت احتمالا این سری هم باید مانند قبل دوباره استراحت مطلق باشم.نمی دانم ایا مانند ان زمان تحملش را دارم یا نه.خودم که فکر می کنم خیلی کم طاقت شده ام.

دیروز خاله امده پیش شما تا از مدرسه که می ایی ومامان نیست تنها نباشی.وقتی امدم در خواب ناز بودی ،رفتن وامدنم حدود٦الی ٧ ساعتی طول کشید .وقتی رسیدم خیلی خسته بودم.شام را هم به سختی درست کردم وبعد خوردن شام به رختخواب رفتم تا کمی سرحال شوم اما گویا خوابم طولانی شده بودووقتی بلند شدم چند ساعتی از شب گذشته بود وبه اتاقت امدم ،دیدم که خوابت برده.احساس بدی پیدا کردم وقتی دیدم خیلی نتوانستم با گلم حرف بزنم وبه او رسیدگی کنم.دوست داشتم مقداری میوه واب هویج به تو خوبم بدهم اخه مدتی است که خوب میوه نخورده ای .در مدرسه هم نمی خوری .ولی دیشب واقعا خسته وبی توان شده بودم.مامان را ببخش که همه اش در حقت کوتاهی می کنم .از خدا می خواهم تا سریعتر روبه راه شوم.انشاءالله امشب برایت جبران خواهم کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سهند و سپهر
30 مهر 92 10:06
واييييييي مبارك باشه ماماني
ايشالا قدمش خير باشه براتون
خيلي خوشحال شدم كه يه نيني توي راه دارين
ايشالا سالم و سلامت باشين هميشه و بارداري راحتي رو سپري كنيد


دوست خوبم خیلی ممنونم بابت تبریک وارزوی قشنگتان.من هم امیدوارم این دوران را راحت سپری کنم.احساس می کنم مثل بار قبل تحملش را ندارم برایم دعا کنید.
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 5:34
سلام دوست خوبم
چه عجب وب ما رو با حضورتون گرم و منور کردید
ممنون گلم از لطف و محبتت
واقعا سپاسگذارم
به قول معروف : ای وای که از دل من سخن میگویی.... واقعا بزرگ ترین آرزوم رفتن به کربلاست...........دوست گلم ممنون از دعای خوب و خیرتون
خوش به سعادتتون
اومدم تا بوخوندن خاطراتتون منم در شادی سفرتون شریک باشم چون خوشی من به خوشی دوستای گلمه
و شما هم یکی از دوستان خوب و عزیز من هستی


دوست عزیزم خیلی سپاسگزارم که بنده را قابل دانستید من برای دوستان خوبم مثل شما بهترین چیزها را ارزو می کنم که ان زیارت امام حسین علیه السلام وبقیه معصومین در سرزمین عراق میباشد چون تا کسی چنین تجربه ای نداشته باشد شاید معنی حرفم را به درستی متوجه نشود.برای شما هم دعا می کنم تا هر چه زودتر خانوادگی به این سفر با روح مشرف شوید.با این شرایطم نمی دانم که سفر بعدیم چه موقع است؟
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 5:38
گلم مبارک باشه

انشاالله به سلامتی و میمنت

از خدا میخوام این فرشته ی کوچولوی آسمونی به سلامتی به وقتش بیاد و بشه یه فرشته ی کوچولوی زمینی و تویه آغوش پر مهر شما به آرامش و عشقی برسه که مثال زدنیه

براتون بهترین رو آرزو میکنم و امیدوارم دوران بارداری تون خیلی خوب باشه و اذیت نشید و بارداری راحتی داشته باشید

واقعا خوشحال شدم

مبارکتون باشه چشم و دلتون روشن




دوست خوبم من از زمانی که با شما وحرفهای شما در نی نی وبلاگ اشنا شدم متوجه شدم که خیلی انسان خیر خواه به همراه قلب پاکی هستید که همیشه بهترین ها را برای دیگران می خواهید .می دانم که دعایی که در حقم کردید حتما مستجاب میشود چون خداوند چنین بنده هایی را خیلی دوست دارد.باز هم از دعای خیرخواهانه تان ممنونم امیدوارم گل پسر ما اقا برسام هم همیشه سالم وتندرست زندگی خوب وموفقی داشته باشد.


آیدا
8 آبان 92 17:03
عزیزم آرزو می کنم انشا الله یه دوره بارداری خیلی راحت رو طی کنی.




دوست خوبم با حضورتان من را مفتخرفرمودید خیلی از دعایی که در حقم کردید سپاسگزارم.


چشم امید م همین دعاهای دوستان گلم هست.
مامان فهیمه
10 آبان 92 2:06
سلام عزیزم خوب هستید،فاطمه جون خوبه انشالله،خودتون و نی نی چطورید،انشالله شاد و سلامت باشید و به خوبی و خوشی این دوران رو سپری کنید



من هم سلام عرض می کنم دوست گلم با وجوددوستان وفاداری مثل شما خیلی خوبم ممنونم از این که همیشه به یاد من هستید .