فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

تولد92

1392/7/27 7:35
نویسنده : ماناز
920 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم :

بالاخره پس از چندروز توانستم بیایم وکمی با تاخیر از تولد امسالت بنویسم.چون چندروزی خانه خودمان نبودیم.همانطور که گفتم در اخرین لحظات تصمیم براین شد که برای تولدت به خانه مامان فاطی برویم وعلتش را هم برایت توضیح دادم.صبح همان روز 24 مهر که مصادف با عید قربان هم شده بود اماده رفتن شدیم.شما قبلش گفتید که چون تولد خودم است پس کیک اش را هم خودم باید انتخاب کنم .ماهم چاره ای نداشتیم وهمه چیز طبق میل شما انجام شد یک کیک قشنگ با لوازم و....را از قنادی انتخاب فرموده وبعد به سمت خانه مامان فاطی راه افتادیم . سرراه از ما خواستی که شما را به خانه خاله برسانیم تا شب با خاله ونرگس وزینب برای مراسم به انجا بیایید ماهم همین کاررا کردیم وخودمان با بابایی انجا رفتیم تا شب.بعد شام هم مراسم برگزار شد وخیلی هم خوش گذشت.البته همه زحماتش به دوش بابا امیر ومامان فاطی وخاله بود ومن نقش فعالی نداشتم .برعکس ان روز حالم هم از صبح خیلی بد بود وهمه اش می خواستم بخوابم وتنهاتوانستم چند ساعتی به زور خودم را سرپا نگه دارم وخیلی هم سعی می کردم تا حال بد من روی شادی مراسم تاثیری نگذاردوشب قبل بعد سه روز به خانه خودمان برگشتیم.

دختر هفت ساله من اگر مامان نتوانست خودش برایت تولد بگیرد وکم وکسری گذاشت مامان را ببخش انشاءالله سالهای بعد به شرط حیات وصحت برایت جبران خواهم کرد.دست همگی هم که مثل همیشه کمکم کردند درد نکند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فهيمه
28 مهر 92 14:55
سلام عزيزم خوب هستيد،بازم تولد گل دخترى مبارك باشه،انشالله ساليان سال به خوبى و خوشى دركنار هم زندگى كنيدو نى نى كوچولو هم به سلامت به جمعتون بپيونده


دوست بسیار وفادارم بابت همه محبت وتوجه شما بی نهایت سپاسگزارم حتما برای کم شدن شرمندگی ام به وبتان می ایم.