فاطمه محیا فاطمه محیا ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قدر تو را می دانم متولد قدر

وتو رسمادانش اموز خواهی شد

1392/6/23 7:38
نویسنده : ماناز
857 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان:

می خواهم برایت از کاری بنویسم که اولین تجربه ام بود.ان هم اماده کردن وسایل مدرسه برای  عزیز دلم. البته سال پیش هم چنین کاری را برای وسایل مدرسه ات کردم اما ان ها برای دوره پیش دبستانی ات بود وخیلی حالت رسمی نداشت.

دوشب پیش که امدم تا کتاب ودفتر هایت را جلد کنم احساس خوبی داشتم وتجدید خاطره ای برایم شد .چه قدربرایم لذت بخش بود وقتی هرساله این کاررا در اواخر شهریور برای خودم انجام می دادم.جلد کردن را از خاله یاد گرفتم وهمان دوران ابتدایی همه کارهایم را خودم می کردم. حتی به زینب هم یاددادم واوهم همیشه این را می گوید.اما حالا داشتم برای تو این کاررا می کردم.وقتی نشستم تا این کاررا بکنم ازتو درخواست کمک نکردم تا ببینم که عکس العملت چیست؟وقتی دیدی با ذوق امدی هر چند مشغول بازی کردن بودی اما امدی وخودت هم کمک کردی .درهمین حین این کارها  را به خودت هم یادمیدادم وگفتم که سالهای بعد خودت بایستی انها را تنهایی انجام دهی .روی تمام وسایلت مانند الگویی که مدرسه ات داده بود برچسب زدیم وهمه را اماده کردیم تا روز جشن شکوفه ها که به مدرسه ببریم.چون قرار است برخی از انها را در مدرسه نگه دارند.یادم است چه قدر با علاقه کتابهایت را ورق میزدی واز برخی از تصاویر ان از من سوال می کردی.همیشه ارزویم این است که این ذوق تا پایان تحصیل همراهت باشد.

تقریبا همه کارهایت اماده است سعی کردم برای هفته بعد کاری باقی نماند.ان هم با شرایط خاصم که نمیدانم فردا چه اتفاقی میافتد. اخه مامان این روزها حال خوشی نداردخدایا خودت کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حلما
23 شهریور 92 9:19
....... . ....... . ....... . ...... . ..... . .... . ... . .. . . . . . . . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... . ....... . ....... . ....... . ....... . ....... . ...... . ..... . .... . ... . .. . . . . . . . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... . ....... . ....... .
مامانِ عسل
26 شهریور 92 10:21
سلام
خوشحالم از آشناییتون
وقتی پاسخ هاتون را توی پرسش و پاسخ می خونم با خودم میگم خوش به حال فاطمه چه مامان با حوصله ای داره چقدر دقیق و با حوصله جواب می ده و همیشه جواب ها واقعاً قانع کنندن


دوست خوبم سلام این نظر لطف ومحبت شماست که چنین دیدگاهی دارید.من فقط انچه که به ذهنم میرسدوتجربه اش راکردم دوست دارم دراختیار بقیه مامانهای گل هم قراردهم.